Kemeriahan Booth 4life di Halfest 2016

By Shukri - 18:13

Selesai sudah team Winners 4life mengikuti program halfest 2016 di Mines Exhibition Centre yang berlangsung 31 Ogos 2016 hingga 4 September 2016.  Team Winners4life seramai 16 orang yang terdiri daripada pelbagai latar belakang termasuk profesor, manager, suri rumah dan peniaga bersama-sama menyampaikan manfaat 4life Transfer Factor kepada pengunjung yang hadir.







Pengunjung berpusu-pusu ke Booth 4life untuk mengetahui kebaikan produk dan peluang perniagaannya



Halfest 2016 yang berlangsung selama 5 hari dijangka mengamit 80,000 pengunjung bukan sahaja dari seluruh lembah kelang tetapi juga dari Johor, Perak, Terengganu dan Kelantan. Sebanyak 530 booth pameran menyertai halfest 2016 ini termasuk booth Winners4life.

Maklumbalas daripada pengunjung yang ke Booth 4life rata-rata tidak pernah mendengar tentang 4life dan Transfer Factor. Sememangnya peluang perniagaan 4life sangat besar kerana masih ramai yang belum mengetahui berkenaan produk hebat ini.

Walaubagaimanapun, terdapat juga pengunjung yang memang telah menggunakan produk 4life transfer factor dan mengakui bahawa produk ini adalah terbaik dan masih terus menggunakannya sehingga kini.

Ramai juga pengunjung yang datang ke booth 4life terdiri daripada pelajar-pelajar tahun akhir Universiti dan Kolej-kolej berhampiran. Kami juga menyampaikan peluang-peluang perniagaan secara sambilan/part time kepada para pelajar sementara mendapat pekerjaan yang diidam-idamkan.




Rezeki berjumpa dengan Tun M di Mines.



  • Share:

You Might Also Like

0 comments