Konvensyen Asia 4life 2014

By Shukri - 20:37

Pada 10 dan 11 Oktober 2014 telah berlansung konvensyen Asia 4life 2014 bertempat di Sunway Piramid Convention Centre. Jumlah kehadiran kali ni memang ramai kerana melibatkan beberapa buah negara seperti Malaysia, Indonesia, Singapore, Thailand, Korea, Filipina, Mongolia, India, dan Rusia.
Alhamdulillah, Konvensyen kali ini banyak manfaat yang telah diperolehi dati leader-leader yang berjaya. Kali ni kami dapat naik pentas atas usaha kami dalam perniagaan 4life dan tahun depan kami yakin dapat naik pentas tahun depan sebagai International Diamond (ID). Di Konvensyen ini kami banyak berjumpa orang2 yang hebat dan telah berjaya dalam perniagaan 4life. Semangat dan kekuatan mereka sehingga berjaya menjadi inspire untuk kami naik pentas bagi semangat kat orang lain juga.

Bersama2 leader 4life yang menghadiri konvensyen 4life. Semua berimpian tinggi dan positif.
Kyle Maynard (keynote speaker) telah hadir untuk memberi motivasi kepada para peserta konvensyen 4life. Walaupun dilahirkan cacat tetapi beliau tidak berputus asa hingga berjaya berdikari dan telah menjadi orang pertama berjaya merangkak gunung tertinggi di Afrika iaitu Gunung Kilimanjaro.

 

Jutawan 4life Mike Akins yang menyertai 4life dan telah berjaya melahirkan 9 orang Platinum International Diamond (PID) iaitu pangkat tertinggi dalam 4life.

 

Lihat Pendaftaran Keahlian 4life
Lihat Senarai Harga Produk 4life
Lihat Senarai Cawangan 4life
 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments