Syarikat 4life Research

KILANG BARU 4LIFE RESEARCH


4Life manufacturing facility in Vineyard, Utah.

FAKTA.. BUKTI SYARIKAT YANG KUKUH



Semua syarikat akan cakap dia adalah nombor 1 tetapi mana buktinya...di 4life kami boleh buktikan!!!4life mempunyai RnD sepenuh masa dan tersenarai sebagai the best companies in Network Marketing....

Pada tahun 2003 (sebelum 4Life berada di Malaysia), 4Life telah pun dinobatkan sebagai syarikat no 1 dalam industri Multi-Level Marketing oleh sebuah majalah terkemuka, INC500. Setiap tahun majalah ini menyenaraikan 500 buah syarikat persendirian yang paling pesat berkembang di rantau USA dan 4Life Research terletak ditangga ke 15. Tetapi anda harus tahu daripada no.1 hingga no.14 tiada 1 pun syarikat MLM yang tersenarai. Ini bermakna 4life adalah syarikat yang PERTAMA diantara syarikat MLM yang ada. Ini adalah satu pengiktirafan kepada 4Life hasil daripada produk utamanya, iaitu 4life Transfer Factor.

Modal kecil pulangan besar dengan leveranging n geometric progression...


Sila perhatikan dan fikir.....Jika anda nak berniaga mesti nak untung kan..???? Kerja MLM ni sama sahaja, cakap dan share kebaikan...bil telefonnya sama,masanya habis sama tetapi bayaran syarikatnya lain dan produknya lain...semua syarikat di atas tu telah lahirkan jutawan tetapi berapa ramai ?? dan berapa orang dalam organisasi nak kena ada..adakan sistem dia adil...??? Kenapa harus fikir panjang ...fakta dah ada..timing dah tepat...dengan total actual payout TERTINGGI SEBANYAK 64% sy menjemput anda semua untuk jalankan bisnes ini...sama-sama akan mendapat manafaat hendaknya....

KONSEP LAVERANGING

Ini adalah konsepnya.Jika anda mempunyai kedai sendiri, anda tidak akan dapat gandakan masa.Anda hanya menunggu pelanggan datang singgah ke kedai anda..dan cukup masa..tutup kedai..esok datang buka...tetapi industri MLM..tidak begitu...jika anda tidur sekalipun..mungkin rakan-rakan niaga anda di dalam group anda sedang bercerita tentang bisnes..setiap urusan jual beli dalam kumpulan anda..anda akan dapat faedahnya juga dan ianya terus berkembang..fikirkan...fahamkan.. 







Cara untuk mendapat pasif income atau wang bekerja untuk kita ialah dengan berpindah dari Quadrant E dan S kepada Quadrant B dan I. Ini kerana quadrant sebelah kiri, jika ada tidak bekerja, anda akan kehilangan pendapatan. Tetapi di quadrant kanan, walaupun anda tidak bekerja, wang tetap akan masuk ke dalam poket anda


Ini adalah graf yg real...semua syarikat-syarikat besar tu telah lahirkan ramai jutawan dan telah sudah lama bertapak di dunia..ibaratnya kalau kita baru nak join syarikat-syarikat tu..kita macam membaja pokok yang dah memang bagi hasil..pokok balak yang dah besar...ada makna x untuk kita..? cakap kat orang sebelah kanan pun dah tahu..sebelah kiri pun dah tahu...dan yg paling penting..revolusi MULTIVITAMIN,HERBA,ANTIOKSIDAN sudah berlalu.Sekarang dunia dan teknologi fokus kearah IMUN SISTEM... 4LIFE TRANSFER FACTOR IALAH JAWAPAN NYA..satu-satunya syarikat yang MEMEGANG PATEN TRANSFER FACTOR....



....Bawa la produk ini ke tempat anda...pejabat anda..rumah anda..4-5 tahun dari sekarang anda akan ingat kembali apa yang anda baca di blog saya hari ini....Transfer Factor akan memasuki setiap Rumah..sama seperti tv,komputer,kereta..... di 4Life produk adalah N0.1.....
  
5 Sebab Mengapa 4life
SYARIKAT Mantap, CEO berpengalaman lebih 30 tahun, Global, Produk sendiri, Team R & D, Tersenarai dalam INC 500 sebagai paling pesat berkembang.

PRODUKTangga No.1 dalam senarai makanan kesihatan, BERKESAN,   Unik,   Patented, Pembelian ulangan, untuk semua lapisan umur, Lebih 3,500   laporan sains & ujian² klinikalTersenarai dalam PDR, Harga yang berpatutan.

Plan Pemasaran – Bonus ACTUAL TERTINGGI DI-DUNIA, Plan Dynamic   Compression membolehkan ahli part-time mudah berjaya dengan cepat,   Adil & Seimbang, Tiada Break-Away, Mudah difahami.

SOKONGAN – Road Shows & Latihan yang kerap, Budget untuk leader² bergerak, Sistem latihan Winners oleh leader² berpengalaman, WSS, Sistem  kejayaan yang sudah TERBUKTI!

TIMING The Next Billion Dollar Company, Produk diramalkan akan berada disetiap rumah, Keperluan dunia masa kini,Waktu TEPAT untuk   MENCIPTA RAMAI JUTAWAN DIRANTAU ASIA!


Fikir-fikirkan.....
Kalau kita perhatikan di sekeliling kita, Kalau dulu syarikat yang tiada produk-produk kesihatan pun telah memasukkan beberapa produk kesihatan untuk para pelanggan masing-masing. Mereka sanggup cari produk dlm pasaran utk masukkan dlm item jualan.
Tapi di 4life, memang syarikatnya sendiri pun syarikat research dan produk-produknya pun terdiri daripada produk kesihatan. Jadi tunggu apa lagi..dah terbuktikan?

Marketing Plan of 4Life Research Step 1
View more presentations from 4Life Research.


Kenapa GAGAL dalam industri MLM/NETWORKING ..
..PASAL tiada ilmu..



Ada 15 manipulasi yg memang di cipta untuk orang GAGAL...dlm MLM.

Mari kita sama-sama kongsi "MANIPULASI DALAM NETWORK MARKETING (MLM)

  • Company Trading - Bukan produk ciptaan sendiri. Kebanyakannya ambil dari kilang dan buat pembungkusan atas nama company. Lebih teruk lagi, macam-macam produk nak dipasarkan (tidak khusus).
  • Founder tiada pengalaman - Bila dapat tahu MLM boleh mendatangkan keuntungan besar, founder-founder ini juga turut mengambil kesempatan. Biasanya tak sampai 5 tahun dah tutup kedai. Lebih teruk lagi, mereka buka bisnes MLM lagi tapi guna nama yang berlainan.
  • Menggalakkan pengedar jadi stokis - Apabila pengedar membuka stokis, produk dari company sudah tentu berjalan tetapi belum tentu produk dari stokis terjual. Company biasanya tidak ambil kisah tentang produk stokis yang dah melimpah di belakang stor dan bawah meja. Rasa-rasa, siapa rugi? Dah tentu stokis bukan..
  • Company bersaing dengan pengedar - Pengguna boleh buat pembelian terus dengan company. Ini merumitkan pengedar kerana sudah tentu pengguna akan terus kepada company. Siapa yang nak beli dengan pengedar pulak?
  • Menggunakan iklan media - kebanyakan company yang menggunakan iklan di media sama ada surat khabar, majalah, radio atau televisyen akan membayar actual payout atau bonus yang rendah kepada pengedarnya. Kenapa? kerana company terpaksa mengeluarkan belanja yang tinggi untuk pengiklanan ini. sepatutnya, perbelanjaan ini boleh disalurkan kepada pengedar-pengedar kerana MLM adalah "MOUTH ADVERTISING" (pengiklanan dari mulut ke mulut).
  • Menggunakan Duta - Company yang mengambil duta untuk melariskan produk juga terpaksa mengeluarkan belanja yang tinggi. Company ini seakan-akan tiada keyakinan terhadap produk yang mereka pasarkan. Kebanyakan duta ini, tiada kena mengena dengan produk yang ingin dipasarkan. Jika mereka membawa produk kesihatan, adakah perlu artis yang perlu bagi pendapat? mengapa bukan sainstis, profesor atau doktor sahaja? renung-renungkan..
  • Produk bermusim - Produk yang di promosikan sesuai untuk sesuatu masa sahaja dan tidak berpanjangan. Ini menyukarkan pengedar. Pengedar yang tidak mempunyai pengetahuan yang mendalam terhadap sesuatu produk, terpaksa beralih angin terhadap produk yang lain pula. Terpaksalah pengedar ini mengada-adakan cerita kepada pengguna. Yang tertipu siapa? pengguna juga..
  • Membesarkan produk, membelakangkan pelan pemasaran - Company tidak telus dalam menerangkan pelan pemasaran dan asyik membesarkan faedah produk. Ini kerana, company tidak mahu pengedar tahu yang company membayar actual payout atau bonus yang rendah kepada pengedar.
  • Pelan Pemasaran yang sukar difahami - Bila pengedar tidak faham tentang pelan pemasaran, bagaimana untuk mereka mendapatkan bonus yang tinggi? Company sengaja berbuat sebegini untuk menyembunyikan actual payout sebenar kepada pengedar. Pengedar yang tidak faham akan terus menjual tanpa mengambil pusing bonus yang mereka dapat.
  • Lebih cerita produk - Apabila hal ini berlaku, pengedar akan menjadi seorang jurujual. Ke mana pergi akan terus menerus menjual. Anda nak jadi seorang jurujual atau seorang usahawan? tepuk dada tanya selera.
  • Maintain kecil - kebanyakan company yang "maintain" kecil pasti memberikan bonus yang kecil kepada pengedar. Lebih teruk lagi, maintain kecil tetapi tiada bonus. Cuba anda buat kira-kira sebelum "join" mana-mana company.
  • Pelan pemasaran direka untuk memberi keuntungan kepada company dan leader-leader awal sahaja - Banyak juga company yang buat pelan pemasaran sebegini rupa. Apa jadi untuk mereka yang lambat "join" atau mereka yang buat part-time? pasti bungkus dan serik mendengar leader-leader lama "menjual impian" kononnya pengedar baru juga boleh menjana wang seperti mereka.
  • Cerita potensi income, sembunyikan actual payout - Cerita buat duit 4-5 angka sebulan. Perkataan jutawan tak pernah lepas dari mulut tetapi actual payout tak pernah nak sebut. Jika actual payout tinggi, pasti pengedar part time senang nak buat duit kerana kebanyakan pengedar, bermula dengan part-time.
  • Company tersenarai dalam BURSA SAHAM - Ini menyebabkan pengedar yang tidak faham berbangga dengan kehebatan company yang tersenarai dalam bursa saham walaupun hakikatnya company sebagai pemegang saham dan nama mereka tak tersenarai pun. Jika untung, company yang untung. Jika rugi, company dan pengedar sama-sama rugi.. Jika sesuatu company itu kukuh, tak perlu nak main-main saham.
  • Membuat pelaburan tetapi lesen AJL - pelan pemasaran sentiasa berubah-ubah untuk mendapatkan lesen AJL (Malaysia) kerana company lebih berfokus kepada pelaburan dan bukan marketing. Alasan yang sering didengar, pelan pemasaran yang baru lebih efektif.
  • Ada tabung - Company yang mempunyai tabung biasanya ingin "mengikat" pengedar secara tersembunyi. Wang tabung ini sepatutnya diberikan terus kepada pengedar dalam bentuk bonus. Mengapa perlu ada tabung? Sebagai pengedar, kan seronok dapat bonus yang tinggi. Belilah kereta apa yang diingini. Pergilah ke mana yang diimpikan.

FIKIRKAN bersama2..

Ini adalah research yg dilakukan oleh GID winners...info ini diambil dari pengalaman dan pelbagai sumber...harap membantu anda berfikir.....dan selamat beramal ..

Sila hubungi untuk sembang-sembang dan konsultan pasal produk dan bisnes.. jangan segan...
Mohd Shukri 013-7005737
mshukritalib@gmail.com


KITA SEMUA ASYIK CERITA PASAL GIANT, ECONSAVE, JUALAN MURAH...BILA ADA OFFER..SEMUA PEGI SANA..SEBENARNYA KITA PROMOSIKAN BISNESS MEREKA..SIAPA YG KAYA...KITA DAH LAME SANGAT BUAT KERJA "KAYA KAN ORG"MARI KITA SAMA2 KERJA KAYAKAN DIRI KITA DENGAN PRODUK YANG TIADA SAINGAN INI DAN INSYALLAH BOLEH MEMBERI MANAFAAT KEPADA YG SESEORG....FIKIRKAN....


HARI INI BUKAN LAGI ZAMAN HERBA,VITAMIN,..."SEKARANG MASANYA ZAMAN SISTEM IMUN "KENAPA INDUSTRI KESIHATAN YEA..??MENGIKUT RAMALAN PAKAR EKONOMI YG TELAH MERAMAL KOMPUTER BAKAL MEMASUKI SETIAP RUMAH..INDUSTRI KESIHATAN AKAN CAPAI TRILION DOLLAR PADA 2010 (DI BARAT)..SAPE2 YG CEBURI INDUSTRI INI AKAN MENDAPAT IMBUHAN...TETAPI PRODUK MESTILAH UNIK...(TRANSFER FACTOR)

CUBA PERHATIKAN KEBANYAKAN SYARIKAT YANG DULUNYA TIDAK MEMILIKI PRODUK KESIHATAN TELAH MULA MEMPERKENALKAN PRODUK KESIHATAN DALAM KATALOG JUALAN MASING-MASING... INI BUKTINYA PRODUK KESIHATAN TELAH MULA MENJADI PILIHAN RAMAI

Tengok Video kat bawh ni..dan fikirrrrrr....The Next Trillion Dollar Industry..!!!!!!!! 
Ramalan setiap dekad dari pakar ekonomi dunia

(Paul Zane Pilzer):1970an


Microwave

1980an

VCR (Kini VCD, DVD atau Blu-Ray) Lewat 1990an / 2000

Komputer & Internet Ternyata barang yang diramal memang berada di setiap rumah. Kini, pakar ekonomi dunia Paul Zane Pilzer, meramal sekali lagi untuk dekad bermula tahun 2010. Kali ini, apakah barang ramalan yang bakal akan masuk ke setiap rumah?Bayangkan Barang Ramalan Tersebut Berada Di Tangan Anda Sekarang!

Masihkah anda mahu berlengah lagi?




Robert Kiyosaki about the Best Business School MLM, Networkmarketing Opportunity 

Fikirkan apa yg robert ni ckp...Multi Billionair ckp.....!!




Layaran laman ini untuk info tambahan
http://www.professionalnetworkers.com/7189578.html

0 comments :

Post a Comment