Sunday, 14 October 2012

Ceramah Perniagaan Internet

Assalammualaikum

Entah nape, hari ni aku rasa mcm semangat je nak tulis sesuatu dalam ni.. walaupun dah lama aku x tulis dalam ni..
hari ni ada member aku ajak aku pegi dengar ceramah pasal perniagaan internet yang disampaikan oleh Irfan Khairi... aku tgk ape yg disampaikannye mmg sgt..sgt berguna utk kehidupan aku..lagi2 dalam perniagaan 4life aku ni.. Memudahkan aku iklan produk-produk dalam blog ni.
dia cite mcm mane org berjaya iklan perniagaan dalam intenet, cara-cara nak berjaya..ape yg perlu wt..
seme yg dia ckp maybe kita pernah tau dan ada yg x pnh tau...tp bagus utk mencuba..
aku rasa aku pun boleh wt kalau org lain bleh...org muda 18 thn pun boleh wt...xkan aku xleh kan?
Jadi aku akan masukkan idea2 yg akku dpaat dalam blog ni

 Ni Kat Hotel Vistana

Khusyuk mendengar

Nest time aku ada idea aku tulis lagi

Lihat Pendaftaran Keahlian 4life
Lihat Senarai Harga Produk 4life
Lihat Senarai Cawangan 4life

0 comments :

Post a Comment